o ADM

Firma ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami została założona w 1998 roku i zajmuje się obsługą administracyjno-księgową zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów zewnętrznych, specjalizując się w ...

Czytaj więcej...

dlaczego ADM?

  • jesteśmy profesjonalni
  • jesteśmy nowocześni
  • jesteśmy doświadczeni
  • zapewniamy bezpieczeństwo

Czytaj więcej...

Oferta

Usługa umożliwiająca mieszkańcom na bieżąco, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie, wymianę informacji z administracją.

Aby z niej skorzystać wystarczy komputer z dostępem do Internetu oraz posiadanie danych potrzebnych do zalogowania się do serwisu (identyfikator i hasło).

 

Strona do logowania: https://mmsoft.com.pl/lokale.php?Adm=289

Aby otrzymać identyfikator i hasło należy:

wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w tytule wpisując: "dostęp do strefy Mieszkańca ADM"
w treści należy podać
- adres lokalu
- imię i nazwisko właściciela
- telefon kontaktowy

- datę i kwotę ostatniej wpłaty (w celu weryfikacji osoby wnoszącej o dostęp)


Usługa umożliwia:

  • sprawdzenie aktualnych i archiwalnych informacji i ogłoszeń dla mieszkańców
  • możliwość przejrzenia dokumentów (np. sprawozdań finansowych, uchwał)
  • sprawdzenie salda; saldo może być pokazane w formie:◦szczegółowy wydruk ostatniego rozliczenia
    - szczegółowy wydruk składników bieżącej zaliczki
    - sumarycznej (jedną kwotą),
    - analitycznej w podziale na konta lub bez podziału na konta
    - tabeli
  • sprawdzenie (opcjonalnie wprowadzenie) odczytów i przeglądanie historii wprowadzonych stanów wszystkich liczników w danym lokalu
  • zgłaszanie usterek i przeglądanie raportów wykonań przeprowadzonych prac związanych z likwidacją zgłoszonych usterek
  • oddawanie głosów pod uchwałami wspólnoty (opcja dostępna dla wspólnot posiadających stosowny regulamin
  • przeglądanie kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości (opcja dostępna dla Zarządu Wspólnoty)
  • przeglądanie sald innych mieszkańców nieruchomości (opcja dostępna dla Zarządu Wspólnoty)
  • przeglądanie etapów windykacji (opcja dostępna dla Zarządu Wspólnoty)

 

ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami  proponuje pełen zakres usług związanych z zarządzaniem lub administrowaniem nieruchomością, przy jednocześnie minimalnym stopniu zaangażowania w obsługę nieruchomości jej właścicieli, co w praktyce sprowadza się jedynie do funkcji nadzoru i podejmowania kluczowych decyzji, a jednocześnie Wspólnota Mieszkaniowa zachowuje pełną swobodę w doborze wszystkich pozostałych usługodawców i dostawców.

Zarządzanie

Zajmujemy się kompletną obsługą nieruchomości jako Zarządca w rozumieniu art. 18 Ustawy o Własności lokali, przejmując całą odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Wspólnoty Mieszkaniowej.

Więcej o ofercie na zarządzanie

Administrowanie

Proponujemy obsługę administracyjną nieruchomości, odciążając Państwa codziennymi czynnościami związanymi z obsługa nieruchomości.

Więcej o obsłudze administracyjnej

Księgowość

Zajmujemy się prowadzeniem księgowości, w tym prowadzimy ewidencję pozaksięgowa kosztów zgodnie z wymogami art. 29 ust. 1 Ustawy o Własności Lokali.

Więcej o księgowości

Windykacja

Prowadzimy skuteczną windykację w przypadku braku terminowych płatności na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej.

Szczegóły windykacji

  • Przygotowywanie wezwań do zapłaty;
  • Przygotowywanie i prowadzenie windykacji polubownej;
  • Przygotowywanie i prowadzenie windykacji sądowej *;
  • Przygotowywanie i nadzorowanie egzekucji komorniczej *;
     

*) niektóre czynności z mocy prawa wymagają dodatkowo pełnomocnictw ogólnych lub szczególnych

  • Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz ewidencji zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Przygotowanie niezbędnych materiałów związanych z gospodarką ekonomiczno-finansową, tj. pism, uchwał, umów, planów gospodarczych, regulaminów, analiz zagadnień prawnych, itp.
  • Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty;
  • Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych;
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
  • Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu na remonty i modernizacje, w tym:
    - rozliczanie zaliczek wnoszonych na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej
    - rozliczanie zaliczek wnoszonych na remonty i modernizacje;
    - rozliczanie zaliczek wnoszonych na koszty zużytych mediów;
  • Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali;
  • Przygotowywanie płatności do podpisu/autoryzacji *;
  • Udzielanie informacji księgowych właścicielom oraz użytkownikom lokali;
  • Organizacja okresowych spotkań informacyjnych z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • Przesyłanie na adres e-mailowy członków Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej, informacji finansowych dotyczących Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • Przygotowywanie wezwań do zapłaty;
  • Przygotowywanie i prowadzenie windykacji polubownej;
  • Przygotowywanie i prowadzenie windykacji sądowej *;
  • Przygotowywanie i nadzorowanie egzekucji komorniczej *;
  • Weryfikacja dokumentacji finansowej za dany rok obrotowy i poczynienie niezbędnych korekt z ewentualnym uzupełnieniem braków w ewidencji lub ponowne wykonanie czynności ewidencji pozaksięgowej;
  • Przygotowywanie i prowadzenie rozliczeń z urzędem skarbowym *;
  • Dostęp przez WWW do strefy mieszkańców:
    - Przydzielanie każdemu właścicielowi lokalu indywidualnego loginu i hasła;
    - Udostępnianie właścicielom lokali informacji na temat obecnej wysokości opłat i bieżącego salda na indywidualnych kontach rozliczeniowych;
    - Udostępnianie Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej pełnego wglądu do rozrachunków wszystkich właścicieli;
    - Głosowanie uchwał wspólnoty przez Internet

 

  • Doradztwo prawne w zakresie obsługi nieruchomości, prowadzenie czynności związanych z administrowaniem obiektem, w tym reprezentowanie przed organami administracji publicznej (poza zakresem umowy, a więc płatne osobno w razie prowadzenia sprawy sądowej przez Wspólnotę Mieszkaniową, jest honorarium radcy prawnego lub adwokata, należne wpisy sądowe i inne opłaty publiczno-prawne lub pełnomocnictwa).
  • Bieżące weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości.
  • Planowanie strategiczne i operacyjne – przygotowanie rocznego i wieloletniego planu gospodarczego.
  • Prowadzenie obsługi księgowo – finansowej, która obejmuje sprawozdawczość finansowo – księgową, weryfikację faktur i rachunków kosztowych i dochodowych pod względem merytorycznym i formalnym.
  • Prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów i przychodów, dokonywanie bieżącej kalkulacji kosztów uwzględniającej potrzeby i oczekiwania właścicieli lokali w nieruchomości wspólnej, prowadzenie systemu rozliczeń opłat za własność wspólną, prowadzenie windykacji należności i podejmowanie kroków w stosunku do dłużników, dokonywanie kalkulacji stawek opłat dotyczących pokrycia kosztów utrzymania części wspólnej nieruchomości.
  • Analizę ekonomiczną nieruchomości.
  • Obsługę administracyjną i techniczno–eksploatacyjną obsługiwanych obiektów, w tym bieżące aktualizowanie wykazu właścicieli i dokumentacji nieruchomości.
  • Zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego z administratorem.
  • Kontrolę i ewidencję stanu technicznego obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad:
    - utrzymaniem stałej sprawności oświetlenia obiektu,
    - utrzymaniem stałej sprawności kanalizacji fekalnej,
    - utrzymanie stałej sprawności kanalizacji teletechnicznej,
    - utrzymanie stałej sprawności instalacji: wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazu.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznych obiektu, instalacji i infrastruktury towarzyszącej.
  • Organizację obligatoryjnych przeglądów budowlanych, technicznych, przeciwpożarowych stosownie do wymagań Prawa Budowlanego, prowadzenie książki obiektu budowlanego
  • Organizację napraw, remontów bieżących obiektu i infrastruktury towarzyszącej, modernizacji nieruchomości.
  • Utrzymanie czystości obiektu poprzez prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno – porządkowego obiektu oraz altan śmietnikowych.
  • Przygotowywanie i negocjowanie umów na dostawę mediów, wywóz nieczystości, obsługę techniczną, ochronę, sprzątanie, pielęgnację zieleni innych umów zapewniających obsługę obiektu. Posiadamy też stałych partnerów w zakresie obsługi nieruchomości (sprzątanie, ochrona, konserwacje, itp.) dzięki czemu istnieje możliwość podpisania umów na preferencyjnych warunkach z wybranymi dostawcami czy usługodawcami.
  • Bieżącą weryfikację rynku wraz z weryfikacją zawartych umów na obsługę nieruchomości, w celu bieżącej optymalizacji kosztów utrzymania i obsługi nieruchomości
  • Pozyskiwanie pożytków dla nieruchomości zgodnie z wolą właścicieli
  • Pełnienie nadzoru nad wykonawstwem prac zleconych przez Wspólnotę Mieszkaniową.
  • Przygotowywanie i organizację zebrań i spotkań właścicieli, wraz z przygotowaniem i dystrybucją stosownej dokumentacji
  • Nadzór nad prawidłowym wykonaniem i/lub realizacja uchwał Właścicieli
  • Dostęp dla właścicieli przez WWW do strefy mieszkańców dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu, gdzie mogą sprawdzić własne bieżące rozliczenia finansowe czy zapoznać się z najważniejszymi dokumentami wspólnoty (np. treści uchwał, ogłoszenia, zawiadomienia)

Analiza nieruchomości

Easy to start

Na bieżąco prowadzimy dogłębną analizę każdej obsługiwanej nieruchomości dążąc do jak najniższych kosztów obsługi i eksploatacji.

Kompleksowość usług

Modern Design

Dążymy do jak najbardziej kompleksowej obsługi każdej nieruchomości nadzorując wszystkich dostawców i usługodawców, dbając aby wszystko było na swoim miejscu.

Zadowolenie

Modern Design

Naszym celem jest zadowolenie właścicieli i mieszkańców, co udaje się nam osiągnąć poprzez wysokie standardy naszej obsługi i usługi podwykonawców.

Początek strony