UWAGA !!! zmiana adresu Biura Obsługi Klienta  - sprawdź aktualne dane kontaktowe !!!

o ADM

Firma ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami została założona w 1998 roku i zajmuje się obsługą administracyjno-księgową zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów zewnętrznych, specjalizując się w ...

Czytaj więcej...

dlaczego ADM?

  • jesteśmy profesjonalni
  • jesteśmy nowocześni
  • jesteśmy doświadczeni
  • zapewniamy bezpieczeństwo

Czytaj więcej...

o ADM

Klauzula informacyjna zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Wspólnota Mieszkaniowa której jesteście Państwo członkiem.

 

W celu prawidłowego zarządzania nieruchomością zgodnie z Ustawą o Własności Lokali, kodeksem cywilnym oraz innymi aktami prawnymi związanymi z zarządem nieruchomością wspólną, Państwa dane niezbędne do realizacji tych celów zostały powierzone do przetwarzania dla ADM Andrzej Dziewulak, ul. Przy Lasku 2, 01-424 Warszawa (podmiot przetwarzający) z Biurem Obsługi Klienta przy ul. Piaskowa 2, 05-110 Jabłonna w związku z zawartą umową o administrowanie i księgowość.

 

Państwa dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:

1.       zarządzanie i administrowanie nieruchomością wspólną,

2.       prowadzenie rozliczeń poszczególnych lokali i właścicieli;

3.       prowadzenie zestawień, analiz i statystyk na potrzeby sprawozdawcze Wspólnoty Mieszkaniowej;

4.       dochodzenie roszczeń;

5.       archiwizacja danych;

6.       udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski;

7.       prowadzenie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa nieruchomości;

8.       wypełnianie obowiązków prawnych i informacyjnych ciążących na Wspólnocie Mieszkaniowej.

 

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest:

1.       udzielona zgoda;

2.       konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Wspólnocie Mieszkaniowej;

3.       konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Wspólnotę Mieszkaniową

 

Państwa dane w niezbędnym zakresie mogą być przekazywane następującym podmiotom:

1.       firmom świadczącym usługi na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej i jej mieszkańców;

2.       kancelariom prawnym, którym np. zlecone zostało prowadzenie postępowania;

3.       podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Państwa dane nie będą przekazane do państw trzecich.

 

Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:

1.       przepisy prawa, które mogą obligować Wspólnotę Mieszkaniową do przetwarzania danych przez określny czas (np. ustawa o rachunkowości);

2.       okres, przez jaki są świadczone usługi;

3.       okres, który jest niezbędny do obrony interesów Wspólnoty Mieszkaniowej

4.       okres, na jaki została udzielona zgoda.

 

Ponadto informujemy, że mają Państwo prawo do:

1.       żądania dostępu do dotyczących Państwa danych osobowych w celu sprostowania danych,

2.       żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,

3.       usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,

4.       wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych,

5.       przeniesienia Państwa danych osobowych.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Administrator Państwa danych oraz podmiot przetwarzający nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji - nie jest wykonywane tzw. profilowanie Państwa danych.

 

Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Jeśli chcą Państwo wycofać udzielone zgody, prosimy o wysłanie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie maila należy wpisać dokładnie: "Wycofanie zgód na adres e-mail i telefon".

 

Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem "Dane osobowe" lub osobiście do administratora danych lub Biura Obsługi Klienta podmiotu przetwarzającego.

Firma ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami została założona w 1998 roku i zajmuje się obsługą administracyjno-księgową zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów zewnętrznych, specjalizując się w obsłudze małych i dużych wspólnot mieszkaniowych, obiektów komercyjnych i produkcyjnych oraz świadcząc usługi na rzecz podmiotów prowadzących działalność związaną z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami.

Poza bezpośrednią obsługą Wspólnot Mieszkaniowych ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami współpracowało z takimi firmami jak: KRYGUS Sp. z o.o., Hellena S.A., Profi S.A., PepsiCo Inc., Hoop S.A., Goliard Sp. z o.o., Mokpol, Społem WSS, Słoneczny Dom Sp. z o.o.

Na co dzień stosowane są nowoczesne metody pracy, sprawdzone procedury, ciągle doskonalone i usprawniane, nowoczesne oprogramowanie w zakresie obsługi finansowo-księgowej jak i administracyjnej, umożliwiające właścicielom samodzielny dostęp do kartotek księgowych i rozliczeń, jak również podstawowej dokumentacji przez Internet. Uzgodnione na etapie rozpoczynania współpracy, sposoby komunikacji i raportowania pozwalają zapewnić optymalny poziom obsługi nieruchomości i pełną satysfakcję Klienta.

Firma ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami  proponuje Państwu pełen zakres usług związanych z administrowaniem lub zarządzaniem Państwa nieruchomością, dzięki czemu wybrany przez właścicieli lokali Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej zachowuje swoje uprawnienia i obowiązki wynikające z Ustawy o Własności Lokali, mając pełną kontrolę nad zarządzaniem Wspólnotą Mieszkaniową, przy jednocześnie minimalnym stopniu zaangażowania w obsługę nieruchomości, sprowadzającą się w praktyce jedynie do funkcji nadzoru i podejmowania kluczowych decyzji, a jednocześnie Wspólnota Mieszkaniowa zachowuje pełną swobodę w doborze wszystkich pozostałych usługodawców i dostawców.

 

jesteśmy profesjonalni

rozumiemy jak istotna dla naszego Klienta jest pewność, że powierzył ważne kwestie dotyczące własnego majątku profesjonalistom, co pozwala mu skoncentrować się na swoich sprawach mając świadomość, że o jego majątek zadbają specjaliści,

 

jesteśmy nowocześni

wykorzystujemy profesjonalny program informatyczny do obsługi nieruchomości i rozliczeń finansowych w ramach którego oferujemy monitorowanie rozliczeń przez internet przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, system płatności masowych eliminujący błędną ewidencję wpłat właścicieli lokali oraz dostęp do elektronicznej wersji dokumentacji

 

jesteśmy doświadczeni 

na rynku działamy od 1998 roku, a 21 lat działalności, wielość i różnorodność obsługiwanych nieruchomości i zrealizowanych zadań dostarczyła nam wszechstronnych doświadczeń,

 

zapewniamy bezpieczeństwo 

wypracowane i sprawdzone procedury związane z obsługą nieruchomości zapewniają jej bezpieczeństwo, posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie zarządzania nieruchomościami, ale dzięki naszemu zaangażowaniu i doświadczeniu nigdy nie byliśmy zmuszeni korzystać z tych polis,

 

jesteśmy elastyczni 

sposób pracy dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i wymogów zarządów i pozostałych członków wspólnot mieszkaniowych; jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje dotyczące formy i zakresu współpracy,

 

jesteśmy uczciwi i rzetelni 

wszelkie nasze działania na rzecz nieruchomości są zawsze rzetelne, uczciwe i jawne,

 

jesteśmy operatywni 

sami załatwiamy wszystkie sprawy w urzędach, bankach, dokonujemy wszelkich zgłoszeń i uzgodnień bez angażowania w te sprawy naszych Klientów,

 

jesteśmy punktualni

dotrzymujemy ustalonych terminów, na czas realizujemy zadania wynikające z bezpośrednich uzgodnień jak i obowiązującego prawa,

 

przede wszystkim z nami spokojnie i dobrze się mieszka!

W dzisiejszej dobie oszczędność czasu, obniżka kosztów i wysoka jakość świadczonych usług związana z funkcjonowaniem obiektów, ma podstawowe znaczenie dla wyników uzyskiwanych dla dobra współwłaścicieli i mieszkańców.

o ADM

Firma ADM Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami  proponuje Państwu pełen zakres usług związanych z administrowaniem lub zarządzaniem Państwa nieruchomością.

więcej o ADM

dlaczego ADM

Jesteśmy specjalistami koncentrującymi się na dostarczeniu usługi zarządzania i administrowania nieruchomościami wysokiej jakości gwarantowanej przez ciągły rozwój i 17-letnią obecność na rynku.

dlaczego wybrać ADM ?

nasza oferta

Na sza oferta dedykowana jest głównie do Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez samych mieszkańców jak i będących jeszcze w zarządzie developerskim.

więcej o naszej ofercie

Analiza nieruchomości

Na bieżąco prowadzimy dogłębną analizę każdej obsługiwanej nieruchomości dążąc do jak najniższych kosztów obsługi i eksploatacji.

Kompleksowość usług

Dążymy do jak najbardziej kompleksowej obsługi każdej nieruchomości nadzorując wszystkich dostawców i usługodawców, dbając aby wszystko było na swoim miejscu.

Zadowolenie

Naszym celem jest zadowolenie właścicieli i mieszkańców, co udaje się nam osiągnąć poprzez wysokie standardy naszej obsługi i usługi podwykonawców.
Początek strony