Usługa umożliwiająca mieszkańcom na bieżąco, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie, wymianę informacji z administracją.
Aby z niej skorzystać wystarczy komputer z dostępem do Internetu oraz posiadanie danych potrzebnych do zalogowania się do serwisu (identyfikator i hasło).
Strona do logowania: https://mmsoft.com.pl/lokale.php?Adm=289
Aby otrzymać identyfikator i hasło należy:
wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w tytule wpisując: "dostęp do strefy Mieszkańca ADM"
w treści należy podać
- adres lokalu
- imię i nazwisko właściciela
- telefon kontaktowy
- datę i kwotę ostatniej wpłaty (w celu weryfikacji osoby wnoszącej o dostęp)
Usługa umożliwia:
- sprawdzenie aktualnych i archiwalnych informacji i ogłoszeń dla mieszkańców
- możliwość przejrzenia dokumentów (np. sprawozdań finansowych, uchwał)
- sprawdzenie salda; saldo może być pokazane w formie:◦szczegółowy wydruk ostatniego rozliczenia
- szczegółowy wydruk składników bieżącej zaliczki
- sumarycznej (jedną kwotą),
- analitycznej w podziale na konta lub bez podziału na konta
- tabeli - sprawdzenie (opcjonalnie wprowadzenie) odczytów i przeglądanie historii wprowadzonych stanów wszystkich liczników w danym lokalu
- zgłaszanie usterek i przeglądanie raportów wykonań przeprowadzonych prac związanych z likwidacją zgłoszonych usterek
- oddawanie głosów pod uchwałami wspólnoty (opcja dostępna dla wspólnot posiadających stosowny regulamin
- przeglądanie kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości (opcja dostępna dla Zarządu Wspólnoty)
- przeglądanie sald innych mieszkańców nieruchomości (opcja dostępna dla Zarządu Wspólnoty)
- przeglądanie etapów windykacji (opcja dostępna dla Zarządu Wspólnoty)